Tonk Emil Üzleti Pódium - A konfliktusok kezelésének aranyszabályai

A 2018. március 20-án megrendezésre kerülő Üzleti Pódium témája ez alkalommal a konfliktusok kezelésének aranyszabályai és az ügyfelekkel való eredményes bánásmód lesz. Az előadást a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamarában hallgathatják meg az érdeklődők. A Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara támogatásával Mottó: "Ha nem lennének ügyfélpanaszok, nem lenne szükség a munkánkra." Miről tanulhatsz a képzésen? Az ügyfelek érzékenységének változása Miért érzékenyek Ügyfeleink Hogyan keletkezik, és miért a probléma A konfliktusok és természetük Hogyan kezeljük a „nem”- et Mit jelentenek a problémák és a problémás ügyfelek A problémák eredete és jellegzetességük Hogyan viszonyuljunk a problémákhoz A különböző típusú ellenvetések és kezelésük A vevőpanasz, mint ajándék A panasz kezelés kulturáltan Miben segít az ügyfélpanasz Mit vár el tőlünk a panaszos ügyfél A belső konfliktusok és az ügyfél Hogyan tegyünk elégedetté problémás ügyfeleket Időpont 2018. március 20. kedd 16. 30 – 19. 30 Helyszín Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 6721 Szeged Párizsi krt. 8-12. Belépőjegy Bruttó 7.000 Ft Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (CSMKIK) tagoknak kedvezményesen bruttó 6.000 Ft. Csoportos kedvezmény Minden 5 jegy után 1  ajándékba jár Jegyrendelés itt.
Szerző: Piti Enikő
2018.02.12.