Elektronikus ügyintézés

Kamaránk igyekszik minél szélesebb körben eleget tenni az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvényben előírt kötelezettségének, így már több területen érhető el elektronikus kapcsolatfelvételi vagy elektronikus űrlapkitöltési lehetőség.

A kamarai e-mailes elérhetőségek mellett a vállalkozások most már elektronikusan az e-Papíron (epapir.gov.hu) is elindíthatják kamarai ügyintézéseiket. Az e-Papír egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely elektronikus úton összeköti az Ügyfélkapuval/Cégkapuval rendelkező ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel.
Ügyfélkapus bejelentkezést követően érdemes először a Címzettek között a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamarát kikeresni, majd ezt követően a Témacsoportnál és Ügytípusnál választhatnak a Kamaránknál elérhető ügyek közül. Társas vállalkozások nevében azon természetes személyek küldhetnek megkeresést, akik hozzáféréssel rendelkeznek az adott vállalkozás Cégkapujához. Az Ügytípusok részletes tájékoztatóját az „Ügytípusok leírása” menüpontban található. A felület használatáról további információ a magyarorszag.hu honlapon olvasható.
Amennyiben e-Papíron keresztül keresik meg Kamaránkat, válaszunkat a CSMKIK rövid nevű Hivatali Kapunkról fogjuk küldeni a megkereső Ügyfélkapujára/Cégkapujára.

Kamaráknál az alábbi témakörökben tudnak a vállalkozások ügyet indítani.

Az egyes ügyek e-Papíron megjelenő pontos megnevezése, leírása a kapcsolódó dokumentumok között található!

További elektronikus kapcsolatfelvételi lehetőségek:


Elektronikusan kitölthető adatlapok