Lezárult a "Facebookon a cégem" képzéssorozat a Kamarában

Az alkalmanként 4 órás képzések célja az volt, hogy a vállalkozók elsajátíthassák azokat az ismereteket, amelyekkel ezt a közösségi médiafelületet saját cégük javára tudják fordítani. Pataki Andrea, a Kontaktia szakértője úgy állította össze a tanfolyam tematikáját, hogy a három rész egymástól függetlenül és egymásra épülve is jól hasznosítható legyen az érdeklődök számára, igényeik és tudásszintjük alapján. A kezdő képzés a céges Facebook oldal létrehozásával indult. Majd megtanulták, hogyan kell az oldalt beállítani, bejegyzéseket készíteni, valamint azt is, hogyan használják az Elemzések funkciót, hogy egyre eredményesebb működést érhessenek el. A haladó képzés fő témája a fizetett hirdetések létrehozása volt. Lépésről lépésre tervezték meg és készítették el a vállalkozók saját hirdetéseiket, illetve értelmezték az eredményeket. Ez a modul példák bemutatásával és néhány hasznos tippel zárult.
Szerző: CSMKIK
2017.06.01.