Kiállítás, mint a marketing stratégia eszköze

A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség kiállításra felkészítő workshopot szervez Kiállítás, mint a marketing stratégia eszköze címmel. A program előkészíti a HEPA által szervezett 2022-es kiállításokon (Arab Health, Hannover Messe, IFAT, RIGA FOOD, Automechanika, GITEX, 2nd Rebuild Karabakh, CPhI, 5th China International Import Expo, Medica, Electronica) való kollektív magyar megjelenést. Célja, hogy a magyar kis- és középvállalkozások kiállításokra történő felkészülése minél professzionálisabb és eredményesebb legyen.

A délután folyamán kiscsoportos workshop keretében lehetőség van esettanulmányok kidolgozására, a kiállítási megjelenés megtervezésére.


Az interaktív előadás során a következő témákban tájékozódhatnak:

- Hatékony felkészülés a kiállítási megjelenésre

- A legfontosabb teendők és költségelemek a megvalósítás során

- A sikeres kiállítási részvétel alapelvei

- A hatékony follow up


Kinek ajánljuk?

A programra elsősorban azokat várjuk, akik személyesen képviselik cégüket a kiállítási standon.


Időpont:
2022. február 23. (szerda) 09:00-16:00
Helyszín:
HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség székháza, földszinti rendezvényterem 1027 Budapest, Kacsa utca 15.

Részletes program a MEGHÍVÓBAN.

Részvételi feltételek
Részvételi díj: 10.000 Ft + ÁFA/fő
A program állami támogatás mellett valósul meg, a részvétel előzetes regisztrációhoz kötött.

Regisztráció ITT.

A részvételi díj magában foglalja a képzés és az étkezések költségét is. A jelentkezéseket beérkezési sorrendben tudjuk fogadni, korlátozott számban.
A regisztrációs díj visszaigazolásunk után átutalással fizetendő. A regisztráció elfogadásáról a jelentkezéskor megadott e-mail címen tájékoztatjuk.

Kérjük, részvételi szándékát a jelentkezési feltételek elfogadásával legkésőbb 2022. február 16-ig jelezze
a képzés regisztrációs felületén.
Kérdés esetén keressen minket bizalommal az exportakademia@hepa.hu
e-mail címen.