upgrade2europe – Nagy lendületet vett a projekt megvalósítása

Az upgrade2europe projekt partnerei 2023. január 10-11-én Szicilián, Palermoban találkoztak.

Az értekezleten a fő hansúly a megvalósított belső és külső teszteléseken volt, amelynek során inputokat és visszajelzéseket gyűjtöttünk a projekt termékeinek fejlesztéséhez és véglegesítéséhez. A tesztelők visszajelzéseinek és fejlesztési javaslatainak beépítésével biztosítható, hogy a folyamatmodell, a kézikönyv, a tanítási és tanulási videók, az önértékelési eszköz és az e-mail kurzus teljes mértékben igazodjon a kis- és középvállalkozások, a kis- és közepes szervezetek és a képzőintézmények igényeihez. Összesen 64 külső tesztelő vállalkozás/szervezet vett részt a két hónapig tartó folyamatban, akik a mindennapi munkájuk során használták a projekt termékeit a nemzetközi tevékenységeik fejlesztése és az európai piacon történő sikeresebb szereplésük érdekében. A tesztelés az összes partnerországban megvalósult; Németországban, Olaszországban, Bulgariában, Cipruson, Észtországban és Magyarországon. Ugyanezekben az országokban a hét partner szervezet belső tesztelési folyamatot is szervezett, tovább gazdagítva a projekttermékek fejlesztésére vonatkozó ötletek listáját. 

Az értekezlet során a partnerek egyéb aktuális témákat is megvitattak, mint például a folyamatban lévő projektmenedzsment kérdéseket, a soron következő feladatokat, a disszeminációs tevékenységeket és a projekt minőségirányítási szempontjait.

Az eredményes találkozó után a partnerek azon dolgoznak, hogy a projekt termékeit végleges formába helyezzék, valamint számos személyes találkozót szerveznek a célcsoportok számára, beleértve a műhelymunkákat, a kerekasztal-beszélgetéseket és az országos multiplikátor rendezvényeket.