Tonk Emil Üzleti Pódium - Az konfliktusok kezelésének aranyszabályai

A 2018. március 20-án megrendezésre kerülő Üzleti Pódium témája ez alkalommal a konfliktusok kezelésének aranyszabályai és az ügyfelekkel való eredményes bánásmód lesz. Az előadást a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamarában hallgathatják meg az érdeklődők.

A Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara támogatásával Mottó: "Ha nem lennének ügyfélpanaszok, nem lenne szükség a munkánkra." Miről tanulhatsz a képzésen?  - Az ügyfelek érzékenységének változása - Miért érzékenyek Ügyfeleink - Hogyan keletkezik, és miért a probléma - A konfliktusok és természetük - Hogyan kezeljük a „nem”- et - Mit jelentenek a problémák és a problémás ügyfelek - A problémák eredete és jellegzetességük - Hogyan viszonyuljunk a problémákhoz - A különböző típusú ellenvetések és kezelésük - A vevőpanasz, mint ajándék - A panasz kezelés kulturáltan - Miben segít az ügyfélpanasz - Mit vár el tőlünk a panaszos ügyfél - A belső konfliktusok és az ügyfél - Hogyan tegyünk elégedetté problémás ügyfeleket Időpont: 2018. március 20. kedd 16. 30 – 19. 30 Helyszín: Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 6721 Szeged Párizsi krt. 8-12. Belépőjegy Bruttó 7.000 Ft Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (CSMKIK) tagoknak kedvezményesen bruttó 6.000 Ft. Csoportos kedvezmény Minden 5 jegy után 1 ajándékba jár Jegyrendelés itt.
Szerző: Bobkó Judit
2018.02.14.