Határon átnyúló vitarendezési lehetőségek az e-kereskedelem területén

A rendezvény szervező partnerünk, a Europe Direct Szeged facebook oldalán elérhető és visszanézhető. 

Várunk minden érdeklődőt, és természetesen a témához kapcsolódó kérdéseket is! 

 

A kamaránkban működő Enterprise Europe Network iroda a Europe Direct Szegeddel, és az  Európai Fogyasztói Központtal közös tájékoztató eseménye az április 2-i dátum helyett 2020. szeptember 24-én kerül megszervezésre online formában. Szakmai előadás keretében kerülnek bemutatásra mindazon vállalkozások és fogyasztók számára hasznos tudnivalók, melyek határon átnyúló vitarendezési és igényérvényesítési lehetőségekhez kapcsolódnak az e-kereskedelem területén.

Időpont: 2020. szeptember 24. 14.00-16.00 óra - ONLINE

Szakmai előadás: Határon átnyúló vitarendezési és igényérvényesítési lehetőségek az e-kereskedelem területén – hasznos tudnivalók vállalkozások és fogyasztók számára

Előadó: dr. Kriesch Attila főosztályvezető - ITM Fogyasztóvédelemért Felelős Helyettes Államtitkárság –Európai Fogyasztói Központ

Nem érkezett meg a weben vásárolt termék? Hozzájárulás nélkül vontak le pénzt a bankkártyáról? A webáruház figyelmen kívül hagyja a garanciális jogok teljesítését? - A hosszadalmas és költséges bírósági út mellett számos alternatív vitarendezési lehetőség áll a vállalkozások és fogyasztók számára a határon átnyúló e-kereskedelem területén, amelyek ismerete csökkentheti az anyagi veszteségeket és hozzájárulhat a jogviták közös megelégedéssel, megegyezéssel történő lezárásához.

Az eseményen való részvétel díjmentes, azonban előzetes regisztrációhoz kötött.
A jelentkezéshez kérjük töltse ki az alábbi űrlapot:

 

Szerző: Lack Erika
2020.07.02.