Kamaránk és a PwC Magyarország „A PwC megoldásai a vállalati automatizáció szolgálatában” címmel rendezvényt szervez 2025. március 27-én. Az esemény célja, hogy a különböző digitalizációs és automatizációs lehetőségeket részletesen bemutatva beszélgetést kezdeményezzünk a régió gazdasági szereplőivel, feltárva azokat az együttműködési lehetőségeket, amelyek hozzájárulhatnak a régió gazdasági fejlődéséhez és a résztvevők üzleti sikereihez.
Az eseményen való részvételt ajánljuk felsővezetőknek, valamint adózással, számvitellel, pénzüggyel és joggal foglalkozó munkatársaknak.
Időpont: 2025. március 27. (csütörtök) 14:00 – 16:30
Helyszín: CSKIK székház
6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. - II. emeleti Konferenciaterem
Regisztráció: 13:30 - 14:00
Program:
14:00 - 14:15 |
Megnyitó és köszöntő 14. PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérés eredményeinek bemutatása
|
14:15 - 16:00 |
Előadások a PwC Magyarország szakértőitől: Bevezetés az adódigitalizációs megoldásokba egy teljes beszerzési/értékesítési folyamathoz
Automatizált partnerellenőrzés és döntéstámogatás
Szerződéskezelés és életciklus-menedzsment
Bejövő számlák kezelése automatizáltan
Kimenő számlázáshoz és e-számlák kezeléséhez kapcsolódó automatizáció
Valós idejű követeléskezelés
Felkészülés az e-áfára
Az előadásokkal egy időben Németh Viktor, transzferár-szakértő által lehetőséget biztosítunk a transzferár-szabályozás aktualitásainak megvitatására is. |
16:00 - |
Networking |
A rendezvény Magyarország Kormánya és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara "Szövetségben a Vállalkozókkal" című megállapodásához kapcsolódóan, a Vállalkozásfejlesztési Projekt keretében valósul meg.
Az eseményen való részvétel ingyenes, azonban előzetes regisztrációhoz kötött. A jelentkezéshez kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot: