HOMI – nemzetközi szakvásár lakberendezés, design és lifestyle témákban

EEN, Nemzetközi események

A 2018. januári HOMI adatai kiemelkedőek voltak: 1,463 kiállító 39 országból és 82.300 látogató. Mellékelünk egy info-lapot, amely remekül összefoglalja ezeket az adatokat.  (A januári HOMIval egyidejűleg kerül megrendezésre a Festivity kiállítás is, tehát a látogatottság is magasabb, mint az őszin). A januári HOMI előnye nemcsak a széles kiállítói és látogatói részvétel, hanem az is, hogy jóval megelőzi a bútorvásárt, és  a lakberendezők, importőrök, a új design-termékeket kereső nagykereskedők sokkal nyugodtabban tudnak új partnereket keresni. A bevásárlók sok esetben a januári HOMI-n döntenek az egész évi megrendelésekről.

Sok magyar gyártó számára a szakma legfontosabb vásárává válhat a HOMI, amin keresztül az európai, észak-amerikai, közel-keleti és orosz piacokon új vásárlókat szerezhet meg.

B2B vásárról van szó, és ennek érdekében Fiera Milano, vagyis a Milánói Vásár, nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a kiállítók és a szakmai látogatók között konkrét kereskedelmi kapcsolat alakuljon ki. Ezért vezette be az EMP (Expo Matching Programme)  rendszert, amelyen  belül a kiállítók jelezhetik kontaktus igényüket (mely országból várnak új kereskedői kontaktust), és a meghívott és vendégül látott nagykereskedők kérhetnek találkozókat az érdeklődésük szerint. Ez egy ingyenes, alapszolgáltatás, amit a Milánói Vásár nyújt évek óta igen nagy sikerrel.

A következő HOMI-n Önök is részt vehetnek 2019. január 25-28. között: ki-ki a maga termékcsoportjának megfelelő pavilonban,  vagy esetleg egy közös standon, vagy pici egyedi bemutatkozó standon (főleg fiatal tervezőknek ajánlott). A pavilonok felosztása a vásártérképen látható.

Amennyiben érdekli Önöket, írják le, milyen terméket szeretnének bemutatni, és mi a Vásárigazgatósággal együtt megtaláljuk a legjobb megoldást.
Kérésükre szívesen megküldjük a részvételi feltételeket, a kedvezményes részvételi lehetőséget.

Néhány alapköltség a részvételhez:
€  200-222-234-245 /m2 a csupasz kiállítási terület (a nyitott oldal számától függően), € 750 a regisztráció és € 100 a kötelező biztosítás.

Ezen kívül több kedvezményes részvételi ajánlat létezik, pl.:

  • A SIMPLY ajánlat, ami € 259 / m2 alap-installációval együtt + € 100 biztosítás.
  • A CLASS DESIGN ajánlat € 259 / m2 alap-installációval együtt, de külön van a regisztráció és a biztosítás.
  • A Fashion szekcióra speciális all-inclusive tarifát ajánlanak: pl egy 6m2-es  stand alap-installációval regisztrációval € 1.605 + €  100 biztosítás.

www.homimilano.com  oldalain több nyelven megtalálhatják a legfontosabb információt, képeket, sajtóanyagot,  itt csak vázlatosan  tüntetjük fel a termékkategóriákat.

  • LIVING HABITS (ebédlő, konyha, bútorok, kiegészítők, dekoráció, világítás)
  • HOME WELLNESS (fürdőszoba, wellness, relax és sport)
  • FRAGRANCE & PERSONAL CARE( környezet-illatosítók, kölnik, parfümök)
  • KID STYLE (gyerekbútorok, –ruházat)
  • GIFT & EVENTS (ajándékok)
  • FASHION & JEWELS (divat kiegészítők, ékszerek és ruházat)
  • GARDEN & OUTDOOR (kerti és kültéri bútorok, kertészkedés)
  • HOME TEXTILES (lakástextil)
  • HOBBY & WORK (minden ami hobbi)
  • CONCEPT LAB (designtervezők, projekt-specializált cégek bemutatkozója, ahol a kulcsszavak: innováció és stíluskeverés).
2018-10-24T08:28:03+00:00