2019.02.05.

E-ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban

Kamaránk 2019. február 5-én tájékoztató előadást szervez, ahol az érdeklődő vállalkozások megismerhetik az elektronikus ügyintézés, és a cégkapu használatának gyakorlati tudnivalóit. A cégkapu használata 2019-től még fontosabbá válik, hiszen 2019. januárjától kizárólag cégkapun keresztül intézhetik elektronikusan adóügyeiket a NAV-nál a vállalkozások.

Időpont: 2019. február 5. 10:00 - 14:00 Helyszín: CSMKIK székház, II. emeleti Konferenciaterem Előadó: Ardó Péter, az Arconsult Kft. ügyvezető igazgatója

Tematika: -Cégkapus tárhely áttekintése (letöltés, küldés, tartós tár, címkék) -Cégkapu adminisztráció (ügykezelők, vevénykezelés, autom. címkézés) -Rendelkezési nyilvántartás -SZÜF (AVDH hitelesítés, kedvencek, iForm,) -ÁNYK használata cégkapun / BLANKETTA program -Meghatalmazás EGYKE-vel -Meghatalmazás EBEV felületen -Mérleg benyújtás OBR felületen -Általános célú webes űrlap: e-papír -Önkormányzati ASP (iForm) -Konzultáció

Az előadás anyaga a helyszínen kerül kiosztásra a jelenlévők részére! Részvételi díj: -Hátralékkal nem rendelkező CSMKIK tagoknak térítésmentes (2 fő részvételéig, a további résztvevők 4.000 Ft+ÁFA/fő áron vehetnek részt). Az önkéntes kamarai tagság nem azonos a kötelező kamarai regisztrációval.A tagság önkéntes a kamarai hozzájáruláson túl árbevétel arányos tagdíjfizetéssel jár. -Hátralékkal nem rendelkező CSMKIK regisztráltaknak: 4.000 Ft + Áfa/fő -Hátralékkal rendelkező regisztráltaknak, illetve regisztrációra nem kötelezetteknek a részvételi díj: 8.000 Ft + Áfa/fő A gazdálkodó szervezetek kötelező nyilvántartásba vétele 2012. január 1-jétől hatályos törvényben előírt kötelezettség, nem azonos a kamarai tagsággal, a regisztrációval a vállalkozások a nem válnak taggá. A kereskedelmi és iparkamarai tagság továbbra is önkéntes, a kamarai tagok bevételarányos tagdíjat fizetnek. Részvételi szándékát az alábbi űrlap kitöltésével jelezheti. Kérdéseit a piti.eniko@csmkik.hu e-mail címen teheti fel.

Helyszín


HU
Szeged | Párizsi krt. 8-12